Ciućkaj razem z nami!

Miałam straszną ochotę uszyć coś kolorowego i wtedy przyszły mi do głowy metkowce.
Mają rozmiar około 17 cm x 17 cm i mam szczerą nadzieję, że jakimś maluchom przyniosą duuużo ciumkania.
Przystosowałam je dla najbardziej wytrwałych ciućkaczy – szyte są kilkakrotnie, najmocniejszymi nićmi, żeby przypadkiem nic nie odpadło. Na żywo ich kolory są jeszcze weselsze.

DSC00004-001

DSC00007

DSC00010

DSC00013

bezc2a0tytuc582u

Jedna uwaga do wpisu “Ciućkaj razem z nami!

  1. Wyprzedziłaś mnie ;) też mam w planach uszycie ciumkaczy czy jak tam zwał :) Twoje wyszły świetne, mega kolorowe i z pewnością podobałyby się mojemu półrocznemu chrześniakowi – teraz jest na etapie ciumkania wszystkiego, co ma w zasięgu ręki ;)

Skomentuj

